RU UA
(067) 630 05 93, (096) 522 54 28, (056) 443-05-28 м. Кривий Рiг, вул. Горького, 5

Для абонентiв

Подключення та налаштування

          Якщо Вам необхідно підключити до мережі Інтернет декілька пристроїв, або створити локальну WiFi мережу, то Вам потрібен WiFi-роутер (маршрутизатор).  Вибір пристою лишаеться за Вами, необхідною умовою є наявність WAN порту роутера стандарту Ethernet (100Mb/s або 1000Mb/s). DSL роутери, а також роутери компанії Київстар  працювати на нашій мережі не будуть.

Якщо Ви підключені оптоволокном за технологією PON або FTTH з використанням динамічної IP адреси - налаштовувати тип подключення роутера не має потреби,  здебільшого саме такі налаштування використовуються практично всіма моделями з первинними налаштуваннями. Якщо Ви підключені витой парою або користуєтесь послугою статичної IP адреси   - необхідно налаштувати тип зʼєдняння PPPoE на WAN порту Вашого роутера, логін і пароль для підключення наведено в Додатку №1 до договору та співпадають з логіном та паролем для входу до "Особистого кабінету".  Якщо у Вас виникли проблеми або запитання в процесі встановлення роутеру , Ви можете звернутися до нашої служби технічної підтримки.

Особистий кабінет

"Особистий кабінет" абонента знаходиться за адресою http://stat.darkwood.in.ua. Також є кнопка входу до "Особистого кабінету" на нашому сайті в правому верхньому кутку. Логін з паролем для входу до "Особистого кабінету" є в Додатку №1 до Вашого договору.

В "Особистому кабінеті" ви можете:

  • переглянути свій залишок на рахунку;
  • змінити свій контактний номер телефону;
  • поповнити свій баланс через систему LiqPay;
  • визначити свій поточний тарифний план;
  • залишити заявку на зміну тарифного плану або на виклик спеціалістов;
  • залишити заявку про виниклу у Вас проблему;
  • додати свій e-mail для свочасного отримання повідомлень.
  • подивитись свій персональний платіжний код для оплати через Privat24 або терминали самообслуговування ПриватБанку

Свій поточний тарифний план Ви можете переглянути в "Особистому кабінеті", як і Ваш поточний баланс.

Для зміни тарифного плану необхідно або написати заяву про зміну тарифного плана у нас на офисі, або залишити заявку через "Особистий кабінет", скориставшись пунктом "Мои заявки" . Зміна тарифного плану виконується з наступного тарифного місяця.

Для поповнення Вашего балансу в терминалі самообслуговування ПриватБанку, необхідно знати Ваш персональний платіжний код. Персональний платіжний код Ви можете подивитись  у Додатку №1 (для договорів заключених після 01.09.2017р) або в "Особистому кабінеті". Також в "Особистому кабінеті" Ви можете переглянути свій поточний тариф та стан Вашого рахунку.

Поповнити Ваш баланс картою Visa або Mastercard можливо з "Особистого кабінету", скориставшись пунктом LiqPay

Не працює Інтернет, що робити?

Якщо Ви підключені витою парою та у вас пропав Інтернет, наші рекомендації наступні:

  • при наявності роутера - вимкнути та увімкнути його, а також вийняти і вставити кабель, що йде до WAN порту вашего роутеру. На роутері має бути налаштоване РРРоЕ зʼєднання. При наявності декількох пристроїв, підключених до роутеру - перевірте наявність Інтернету на кажному з них. Якщо на решті пристроїв Інтернет працює - проблема в конкретному пристрої. Якщо Ви маєте пристрій, підключений до роутеру кабелем, перевірте Інтернет на ньому, можливо проблема в WiFi модулі Вашого роутеру;
  • якщо ж  роутеру у Вас немає - зверніть увагу на стан підключення по локальній мережі. В разі, коли  у нього статус "мережевий кабель не підключено" - вийміть та вставте кабель з мережевої карти. Якщо статус підключення по локальній мережі "вимкнено", необхідно увімкнути мережеву карту. Якщо ж  воно просто відсутнє - перевірте наявність мережевої карти в обладнанні Вашої системи.  В разі, коли статус підключення по локальній мережі  "підключено" або "обмежено або відсутнє", необхідно перевірити наявність створеного на вашому компьютері РРРоЕ зʼєднання, коректність введених логіна и пароля на зʼєднання;

Якщо вищенаведені поради Вам не допомогли, - телефонуйте до нашої служби тех.подтримки.